Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Δέν ξύπνησα...

Σήμερα Κυριακή δέν πῆγα στήν ἐκκλησία..Θά εἶναι χαζό νά δικαιολογηθῶ....Κανένα μου πρόβλημα δέν θά μποροῦσε νά μέ ἐμποδίσει.....Κι ἔτσι θά πῶ τή συνηθισμἐνη φράση πώς "μέ πλάκωσε τό στρῶμα"....Δέν ξύπνησα πρωί...

Καί τώρα φανή τί θές νά μᾶς πεῑς? Θά σέ κάνει "ντά-ντά" ὁ Θεός?

Ὄχι! Γιά μένα κανένα Του παιδί δέν χτυπάει ούτε καί με χνούδι....Ἀκόμα κι ὅταν ὅλα μᾶς πᾶνε στραβά κι ἀνάποδα, εἶναι γιατί ἐμεῖς "ὅπως στρώνουμε, κοιμόμαστε" μιά πού ἀναφέρθηκα στόν ὕπνο..

Δικό μου χάσιμο εἶναι.....Ἔχασα αὐτή τήν ἥσυχη γιορτή τῆς Κυριακῆς μου, μέ τήν προσευχή, μέ τό παραπονάκι μου, τή συγγνώμη μου, τό παρακάλι μου, τό δάκρυ μου, τή χαρούλα μου, τήν Πλατυτέρα νά μᾶς ἀγκαλιάζει καί γώ νά κοιτάζω χαζά ἄν εἶναι χαρούμενη καί μέσα μου νά λέω "συγκεντρώσου φανή!", τόν Ἔνθρονο Χριστό μας νά Τοῦ λεω μέ ὅλη τή δύναμη τῆς βουβαμάρας μου "Σέ παρακαλῶ!! Κι ἐγώ, Σέ παρακαλῶ!!"...

Ἔχασα αὐτό τό ζεστό τύλιγμα τῶν Ἀγίων μέ τή σοβαρότητά τους, μέ τή δύναμη τῆς Πίστης καί τῆς Ἀγάπης πού σοῦ στέλνουν καί κεῖνα τά λόγια, "καίτοι σοι παρεστήκασι χιλιάδες ἀρχαγγέλων καὶ μυριάδες ἀγγέλων, τὰ Χερουβεὶμ καὶ τὰ Σεραφείμ, ἑξαπτέρυγα, πολυόμματα, μετάρσια, πτερωτά" πού μοῦ στέλνουν εἰκόνες, πού δέν τίς χωράω..

Νἀ, τί χάνω, ὅταν δέν πηγαίνω κι εἶναι τά ἐλαχιστότα ἀπό αὐτά πού δέν θά τολμοῦσα νά πῶ, γιατί θά φανῶ τρελλή ἤ αντιπαθητική ἤ ψωνάρα ἤ χαπακωμένη...

Γι'αὐτό καί λέω καί πιστεὐω πώς ὅταν χάνουμε ἤ πέφτουμε μόνο έμεῖς φταῖμε, γιατί εἴμαστε ἐλεύθεροι καί νά φταῖμε..

20 Αὐγούστου 2017

2 σχόλια:

  1. Το σχολιο σου, μου θυμισε μια ψυχη που ηταν σε ¨θεραπεια¨..Εντρομη μου τηλεφωνησε για να μου πει οτι "την πλακωσε το παπλωμα¨και ξεχασε το προγραμματισμενο ραντεβου της, με τον ¨ακτινολογο¨..Την ησυχασα, λεγοντας πως δε χαθηκε ο κοσμος, θα το ανανεωσουμε..και της προτεινα να παει σε μιαν ¨αγρυπνια¨που γινονταν εκεινη την ιδια ημερα...Ολο απορια με ρωτησε τί νοημα εχει αυτο..¨θεραπευτικο¨, η απαντηση μου...Καθε Λειτουργια ( ιδιως η Κυριακατικη ) ειναι και μια Συνεδρια...Αλλωστε η Εκκλησια μας δεν ειναι παρα ενα απεραντο ¨Θεραπευτηριο¨..οπου οι¨κοπιωντες και πεφορτισμενοι¨αναζητουν την αναπαυση..Συχωρα με, αλλα αυτα μουρθαν στο νου, διαβαζοντας τα λογια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε ἀλλο...Εὐχαριστῶ πάρα πολύ γι'αὐτό τὀ τόσο ζεστό σχόλιο..

      Διαγραφή