Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Θέα


Αὐτό τό τριχωτό μοσχαράκι τό βλέπω πολύ συχνά,ὅταν κατεβαίνω τίς πολλές τίς σκάλες γιά να βγῶ στόν κεντρικό δρόμο..

Ἡ φωτογραφική μου μηχανή εἶναι ἡ πιό φτηνή τῆς αγορᾶς, τήν ἔχω χρόνια καί φωτογραφίζει αφιλτράριστα καί ρηχά..

Θά 'θελα νά τά καταφέρω καί νά πάρω μία καλή μήπως καί αποτυπώσω τίς μικρούλες μου χαρές μέ εἰκόνες..Δέν ἐχω καλλιτεχνία καί εἶναι χάρισμα λίγων..Οὔτε νά μιλάω, οὔτε νά γράφω ξέρω..Ἐννοῶ καλλιεργημμένα..Ὀχι, δέν ξέρω.

Ὅμως στήν ἀποτύπωση ἡ τεχνολογία παίρνει τά συγχαρητήριά μου....Μόνο πού χρειάζεται νἀ 'χεις καί τό χαρτί μέ τό τριψήφιο νούμερο... 

Καλημέρα νά έχουμε καί καλό Σαββατοκύριακο... 

Ἄχ, πῶς μου'λειψε νά γράφω τό Σἀββατο μέ δύο Βήτα...Γειά σου Ἑλλάδα μου μέ τά κεντήματα στά γράμματά σου..

29 Ἀπριλίου 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου